הלוואי והפוליטיקאים היו מבינים את זה

עוד בתקופה שבה אני הייתי תלמיד בבית הספר המטפורה של בית הספר כבית כלא היתה נפוצה, ואני מניח שעוד לפני כן לא מעט תלמידים חשבו כך. מה ששונה היום הוא שהמטפורה הופכת למציאות – אם לא כלא, אז לפחות מכלאה שבה בשם הבטיחות והבטחון שומרים על התלמידים – בעזרת נשק חם, כמובן. סידני פוסל, ב-The Atlantic דן בסוגיה הזאת, ודבריה של נשאי איגוד המורים במדינת ניו מקסיקו ממחישים את המציאות החדשה הזאת:
Stephanie Ly, president of the New Mexico chapter of the American Federation of Teachers, told me. “State revenue for adding new security measures or technology shouldn’t come at the expense of our districts’ bottom lines, which includes opting for security technology at the expense of books, quality facilities, and fully staffed faculties. We oppose armed guards in our schools, and while we want secure facilities, we know that turning our classrooms and campuses into facilities more akin to jails than schools does not serve our students, their families, and our communities well.”

Police-Grade Surveillance Technology Comes to the Playground

כפי שמציין עוד נשיא של איגוד מורים (הפעם במחוז בניו יורק), הבעיה הגדולה ביותר נמצאת בכך שהתלמידים מתרגלים למציאות הזאת. עבורם זה כבר איננו מוזר שבבית הספר יש מצלחות שמזהות פנים, שומרים חמושים, ותרגילי התגוננות תדירים. כך מתנהל היום בית ספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

css.php